Senaste nytt

Checkmytrip visar inte allt

GillBates

Medlem
Men jag ser en TG flight i CheckMyTrip men inte den andra?! När jag ringer till Thai så ser dom bägge, plus lite LH-flighter........När jag försöker logga in på Thais hemsida så går inte det. De hävdar att man endast kan göra det 24h innan avgång (brukar man inte kunna få ändra sittplats lite längre tid i förväg?)
 

Dr. Miles

Expert
Men jag ser en TG flight i CheckMyTrip men inte den andra?! När jag ringer till Thai så ser dom bägge, plus lite LH-flighter........När jag försöker logga in på Thais hemsida så går inte det. De hävdar att man endast kan göra det 24h innan avgång (brukar man inte kunna få ändra sittplats lite längre tid i förväg?)
Det går inte ändra sittplats på THAI webbsida i förväg.
 

Glenn E

Medlem
Jag har via en USDM bokning en reservation på Air China CA195 i O klass mellan PVG och TPE.
Ursprungligen var avgångstiden 14:30 från PVG men för en vecka sedan loggade jag in hos US Airways och då hade avgångstiden ändrats till 11:30 fast det var fortfarande CA195 men tyvärr I klass pga byte till A330.
Nu en vecka senare är min avgångstid fortfarande 14:30 och fortfarande O klass på Checkmytrip.
Det är ju lite lurigt.
Jag har tryckt på uppdatera ikonen.:)
Finns det något sätt att få in den här ändringen på Checkmytrip?:rolleyes:
 
Toppen