Senaste nytt

Checka in med appen eller lokalt på hotellet?

mha321

Medlem
Har haft exakt 0% upgrades när jag checkat in i appen - istället får man det rum man valt. Jag har därför slutat använda den funktionen helt och hållet.
Det saknas dock en informationspunkt - hur många uppgraderingar har du fått när du inte gjort det? Det är väl inte så många det heller ;-)

Jag har fått små uppgraderingar både med och utan app som guld. Som Diamond noll uppgraderingar både med och utan app, men min sample där är inte speciellt stor ännu.

Däremot har jag sällan fått det rum jag valt - trots att kommit ungefär på den angivna tiden brukar det inte bara klart.
 

Steve

Medlem
Det saknas dock en informationspunkt - hur många uppgraderingar har du fått när du inte gjort det? Det är väl inte så många det heller ;-)

Jag har fått små uppgraderingar både med och utan app som guld. Som Diamond noll uppgraderingar både med och utan app, men min sample där är inte speciellt stor ännu.

Däremot har jag sällan fått det rum jag valt - trots att kommit ungefär på den angivna tiden brukar det inte bara klart.

Ett stay som HHD, valde bort att checka in med appen, väl framme vid 18-tiden fanns inga möjligheter till uppgradering. Eventuell möjlighet till uppgradering senare under vistelsen men jag bemödade mig inte att kolla då enda skillnaden var högre våningsplan, samma storlek och standard på rummet.
 

agehall

Medlem
Det saknas dock en informationspunkt - hur många uppgraderingar har du fått när du inte gjort det? Det är väl inte så många det heller ;-)
Riktiga uppgraderingar är det ont om, men ofta får man ju ett exec-room trots att man bokat ett vanligt. Det är ju tekniskt sett en uppgradering även om det inte innebär någonting extra för HHD.
 

henke12

Medlem
Checkade in i appen för helgens vistelse i London och valde rum på 6e våningen,
Kom fram vid 12 och fick välja på rum på en gång eller upgrade och vänta ett tag!

Gick och käkade lunch och fick samtal efter ca 1h.

Billigaste rummet blev King Jr Svit. Man tackar :)
(Hotell: Conrad St James)
 
Jag brukar checka in via appen och brukar också få uppgradering. Det är i och för sig meningslöst att checka in via appen på de flesta ställen, eftersom man likväl måste till receptionen för att hämta ut nyckel och visa pass...
 

nissefalk

Medlem
Provade att check in på appen på 2 stays i början av Maj, blev uppgraderad på bägge incheckningarna , Hilton Phoenix Airport och Hampton Inn & Suites, ingen av dessa hotell hade digital key
 
Toppen