Senaste nytt

Chatflights

Status
Stängd för vidare inlägg.

Berglund

Medlem
Här kommer mitt inspel: Det var vi på Chatflights som hittade denna resa åt dig och som du sen bokade på egen hand utan att betala vår bokningsavgift.

Hej! Ledsen att jag svarar bedrövligt sent men jag får inte notifikationer att funka här. Android är lanserad sen ett tag tillbaka, välkommen! :)

Känns kanske inte helt fräscht eller seriöst att du uppenbarligen läser andra trådar och hinner posta "name-and-shame" av befintliga kunder innan man bryr sig om den egna tråden? Helt oavsett vilka problem som uppstått blir jag själv klart tveksam att ta någon som helst kontakt, vem vet vilken kund som står näst på tur att få ta emot kritik på öppet forum???
 

Alexis

Medlem
Du har helt rätt. Ibland tar känslorna överhanden. Man ska inte skriva sånt på forum och nu är kommentaren borttagen.
Känns kanske inte helt fräscht eller seriöst att du uppenbarligen läser andra trådar och hinner posta "name-and-shame" av befintliga kunder innan man bryr sig om den egna tråden? Helt oavsett vilka problem som uppstått blir jag själv klart tveksam att ta någon som helst kontakt, vem vet vilken kund som står näst på tur att få ta emot kritik på öppet forum???
 
Kampanj hela denna vecka!

Just nu! Få upp till 50% rabatt hos Chatflights!

Vill du få hjälp att boka en lyxig resa för poäng ska du slå till nu! För första gången kör vi en riktig pangkampanj veckan ut! De första 10 som bokar får 50% rabatt, nästa 10 får 30% rabatt och övriga som bokar denna vecka får 20% rabatt!
 
Kampanj hela denna vecka!

Just nu! Få upp till 50% rabatt hos Chatflights!

Vill du få hjälp att boka en lyxig resa för poäng ska du slå till nu! För första gången kör vi en riktig pangkampanj veckan ut! De första 10 som bokar får 50% rabatt, nästa 10 får 30% rabatt och övriga som bokar denna vecka får 20% rabatt!
Är det du som skriver (som själv-reklam), eller citerar du något?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen