Champagnetråden

Diskussion i 'Övrigt' startad av Remington Steele, 28 December 2018.

Tags:
  1. Johanssonalex

Johanssonalex Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    749BBFA6-8959-4F20-AAFF-4CE901564384.jpeg

Hämtade ut en låda med dessa godingar tidigare idag. Extra kul att man kom över legacy edition, inte för att det spelar någon roll då innehållet är detsamma. Vanliga 08orna skulle komma någon gång i mars/april om jag inte missminner mig.

Tipsar även om att imorgon släpps Pol Roger SWC 2008 på Systemet. Är en bra köp och glöm-vin som man kan plocka fram om 5-10 år.

2. JohanLG

JohanLG Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    LAgr
    Jag skulle gått på denna... Om vi pratar Bang for the buck.... Hold on to your pants

upload_2019-1-11_7-46-18.png

Erik M, Nils Håkansson, Lipstick och 1 annan gillar detta.
  3. Silverfux

Silverfux Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Den har varit ute ett tag, men eftersom monopolet inte har någon aning om hur man ska göra för att få nöjda kunder. Den är i fasta sortimentet med samma artikelnr oavsett årgång, så man fick som vanligt ringa/åka till butikerna med stort saldo för att kolla om de hade 04, 06 eller 08 inne.... Där de flesta i personalen inte har en aning eller förståelse för att detta är ett problem.... Jag hade iaf tur och fick tag på 5 st :)

Johanssonalex gillar detta.
  4. Erik M

Erik M Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har en sån liggandes!

Gav bort en sån här också i julas, det ångrar jag lite:
    upload_2019-1-11_10-36-33.png

rosenstam gillar detta.
  5. JohanLG

JohanLG Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Special Club!! Konceptet är så fantastiskt att man blir tårögd! Underbara produkter rakt igenom, aldrig besviken, ofta överaskad!

6. rvarttinen

rvarttinen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    ... nougat! :)

Erik M gillar detta.
  7. rosenstam

rosenstam Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har aldrig blivit missnöjd av en special club. Tvärtom. Väldigt prisvärda bubblor

8. Per N

Per N Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lite OT kanske men vad har ni för rekommendationer på tilltugg till Champagne om man inte dricker den till en måltid? Någon typ av snacks eller enklare ätbart som passar till Champagne. Skagenröror och liknande tycker jag dödar smaken. Ostkrokar (ostbågar för er i södra Sverige :) ) upplever jag funkar hur konstigt det än låter. Dock inte särskilt kul tillbehör.

9. Buffy

Buffy Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lantchips med löjrom = klockrent.
    Eller bara lantchips =)

Erik M, Jönsson och Per N gillar detta.
  10. JohanLG

JohanLG Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tänk salt och fett

Per N gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!