Senaste nytt

Champagne på tisdagar och resor utbytt mot cellgifter

011430121

Medlem
Jessica, Du gör den tuffaste resan av oss alla just nu.

Känns svårt att ha synpunkter just om hur mycket vatten man får på vissa bolag, hur man skall nå nästa nivå i någon bonusprogram, har man rätt till ersättning vid........, jag trodde jag aldrig skulle skriva en svordom här på BC men jävligt starkt av Dig att delge oss detta.
Vinn denna match och hoppas att vi syns på Monks snart!
 

ESSA

Medlem
Jessica, Du gör den tuffaste resan av oss alla just nu.

Känns svårt att ha synpunkter just om hur mycket vatten man får på vissa bolag, hur man skall nå nästa nivå i någon bonusprogram, har man rätt till ersättning vid........, jag trodde jag aldrig skulle skriva en svordom här på BC men jävligt starkt av Dig att delge oss detta.
Vinn denna match och hoppas att vi syns på Monks snart!

Så in det givetvis kännas. Fast allt är ju relativt och jag mår varken bättre eller sämre av att andra har det sämre eller bättre än jag just nu.
Självklart är det bra med lite perspektiv ibland.

Tackar för din svordom som ändå visar nivån på din uppmuntran! ;-))
 

Malu

Medlem
Oj. Man vet nästan inte vad man ska skriva. Hoppas allt vänder till det bättre - och du verkar ha rätt inställning för det. Många hälsningar och kramar!!
 

pep

Medlem
Jeg ved heller ikke hvad jeg skal sige, men forsøger alligevel med råd:
1. Hold humøret oppe
2. Hold fanen højt (vær brav)
3. Vær aktiv
4. Ingen selvmedlidenhed
 

erhel

Medlem
Sällar mig självfallet till kören. Otroligt tråkigt att höra och du ska veta att tankarna är med dig när du kämpar dig igenom detta!
 

ESSA

Medlem
Idag fick det bli boostning med nya fräscha röda blodkroppar.
I två och en halv timme låg jag på KS och fick två påsar blod. Ödmjuk och tacksam för alla som lämnar blod!
Hoppas jag känner av att jag blir piggare under morgondagen.

image.jpg

Är tacksam för allt stöd ni ger mig här också!
Tack återigen!
 
Toppen