Senaste nytt

Champagne på tisdagar och resor utbytt mot cellgifter

sembl

Medlem
Supertråkigt att höra men kämpa på. Nu förstår jag din tystnad här i forumet. Ta hand om dig och många kramar.
 

ESSA

Medlem
Oj, Starkt gjort att lägga ut det så... Stor respekt för det. Är inne personligen själv i en liknande situation så jag vet hur det känns och om hur livet kastas om. Vi kämpar på tillsammans ..

Då tackar jag för pepp och önskar dig samma kämpaglöd och kamp!
Många är ju drabbade och jag har märkt nu när det fått sjunka in hos mig att jag mår bra av allt stöd jag får utifrån. Så jag är glad över att jag tagit steget att vara öppen med det.

Tack för att du delade med dig. Nu kör vi! :)
 

cikada

Medlem
Trist, mycket trist. Har som anhörig upplevt vad det innebär med cancer och olika behandlingar. Det enda sätt du kan påverka förloppet är med din egen styrka och den tycks du ju inte sakna. Tänk också på att efter en lång natt kommer en dag, det gäller i livets alla skeden. Kämpa!
 

palmen

Moderator
Väldigt tråkigt att höra, kämpa på och håll modet uppe! Hoppas behandlingarna hjälper och du blir frisk snart!
 

Senator

Moderator
När du har vunnit kampen, då bjuder jag på skumpa! Och ja, när du har vunnit! Ta hand om dig Jessica, världen behöver dig!

Kram,
Hans
 

Holloman

Medlem
Cancer suge!. Det drabbar alldeles för många. En kollega kom just tillbaka till jobbet efter att ha drabbas av testikelcancer och en kollega till min fru fick precis samma besked som du. Att ge pengar till cancerforskning är att ge pengar till livet vilket jag uppmanar alla att göra.
 

telelina

Medlem
Du känns inte som en person som ger sig! Tråkigt att höra att detta varit anledningen till din frånvaro, jag har undrat var du tog vägen. Kämpa på Jessica, du är alltid välkommen till Monks med eller utan peruk. ;) Många kramar!
 
Toppen