Senaste nytt

CES 2017 i Las Vegas - Skall du dit?

Traveller

Medlem
CES är en av världens största Consumer Electronics mässor. Skall du dit? Besökare eller utställare och hur kommer du dit? Kan vi få till ett Business Class möte under tiden mässan pågår?

Själv blir det ankomst den 4 januari med blandad AA och BA i C. ARN-LHR-LAX-LAS
 

011430121

Medlem
Tyvärr inte i 2017, men vi planerar att åka 2018. Blir NYC i stället under perioden 6-8 jan 2017
Säg att det endast var 9 grader idag i Vergas.
 

Brandten

Medlem
Yes. Var där 2016 och ska dit 2017 som besökare.
Bokat första natten på Circus Circus. Får se hur jag löser resten. Se min Las Vegas tråd för mer info och flygtider så det inte blir dubbelpost.

Flyger C hela vägen och rutten är ARN-BRU-JFK/EWR-SFO-LAS 4/1.
 

gdaily

Medlem
Yes. Var där 2016 och ska dit 2017 som besökare.
Bokat första natten på Circus Circus. Får se hur jag löser resten. Se min Las Vegas tråd för mer info och flygtider så det inte blir dubbelpost.

Flyger C hela vägen och rutten är ARN-BRU-JFK/EWR-SFO-LAS 4/1.
Byt hotell, just saying...
 

Brandten

Medlem
Byt hotell, just saying...
Inte så mycket alternativ tyvärr. Även om jag inte har någon budget så ryckte det till i snåltarmen när det närmade sig 3k /natt. Betalar hellre lite extra och kort väg till / från mässan än taxi 30-40 min enkel väg till ett boende.

Circus Circus (kul med berg och dalbanan inne) och La Quinta är det som just nu är bokade för 3x 5h sömn.
 

JacobGBG

Medlem
Inte så mycket alternativ tyvärr. Även om jag inte har någon budget så ryckte det till i snåltarmen när det närmade sig 3k /natt. Betalar hellre lite extra och kort väg till / från mässan än taxi 30-40 min enkel väg till ett boende.

Har du hotellpoäng? Det är vid såna här events som det är ypperligt värde på award stays.
 
Toppen