Cayman Airways Sir Turtle Rewards

Diskussion i 'Övriga flygbolag' startad av Agö, 16 Maj 2015.

1. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vi sitter och diskuterar rubricerat program. Någon som är medlem i Sir Turtle Rewards, Cayman Airways FFP och kan berätta lite mer om fördelarna? (Lounger, uppgraderingsmöjligheter, igenkänningsfaktor osv.)

rvarttinen, segra, Smuffe och 1 annan gillar detta.
  2. Christian R

Christian R DYKWIA

Jeg hører også meget gerne lidt om programmet før jeg betaler Membership Fee på $417.00...

Bibinski gillar detta.
  3. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Christian R gillar detta.
  4. Henry

Henry Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag är inte medlem, men jag måste säga att jag aldrig hört ett bättre namn på ett frequent flyer-program!

flum, Bibinski, rvarttinen och 3 andra gillar detta.
  5. olo

olo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Väcker denna igen. Har du några erfarenheter att dela med dig av? Haft någon nytta av ditt medlemskap?
    Gick det att statusmatcha sig dit?

6. Har faktiskt aldrig blivit så att jag joinat detta, flyger väldigt sällan KX när jag ska till och från ön. Blir i stort sett alltid OneWorld eller United inom vilka allianser jag ändå har status!:)
    Uppgraderingsmöjligheter och igenkänningsfaktor har jag inte hört så mycket om från kollegor och vänner som är med, tror dock att man får en complimentary upgrade till C per år. Det dem pratar om är bra service på Owen Roberts samt tillgång till Lounge där och på några andra flygplatser i Karibien samt USA dit Cayman flyger.

Smuffe och jumbooze gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!