Cathay Pacific skickade ett trevligt meddelande: status upgrade!

Diskussion i 'Oneworld' startad av Axelzon, 30 Augusti 2012.

1. Axelzon

Axelzon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Åkte nyligen med Cathay Pacific ToR från Europa till Hong Kong och under tiden med KA ToR Hong Kong - Shanghai.

Tappade min Silver status i Juni. Men när jag kom hem låg det ett kuvert i brevlådan på jobbet som talade om att Cathay Pacific vill för att visa god service och tacksamhet till mig som kund uppgraderat mig till Silver igen.

Det roliga var att utresan på 7500 miles inte följde med i min nya status, men hemresan samt resan ToR Shanghai hamnade på min nya bana upp mot Guld status.

Tack vare denna mycket trevliga uppgradering kommer jag med en C resa hos British Airways ToR New York i September, samt en Y resa med AY i October från Shanghai till CPH bli Guld kund hos One World.

Tackar Cathay Pacific för detta!

Cheers

11 personer gillar detta.
  2. vicce

vicce Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Trevligt, det är ju bara att tacka och ta emot :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!