Cathay Pacific / Dragonairs Manage booking, fungerar det endast på Internet Explorer?

Diskussion i 'Oneworld' startad av Dr. Miles, 19 Oktober 2015.

  1. Jag har en bokning på Cathay Pacific och när jag går in i Manage booking, fungerar det inte på Opera, Firefox eller Chrome.

    Jag kan t ex inte välja sittplats, ändra APIS på Opera, Firefox eller Chrome men tjänsterna fungerar på Internet Explorer.

    Är det likadant för er också?
     
  2. MarSecLtd

    MarSecLtd Medlem

    Ort:
    KVB
    Land:
    Sverige Sverige
    Testade min nästa Cathay Pacific bokning och det fungerar att ändra i Firefox och Chrome.
     
  3. Konstigt.

    På min Chrome blir det så här när jag försöker att välja plats.

    Screenshot20151019_01.png

    och så här med Internet Explorer.

    Screenshot20151019_02.png
     
  4. MarSecLtd

    MarSecLtd Medlem

    Ort:
    KVB
    Land:
    Sverige Sverige
    Mycket märkligt, fungerar fint på fyra bokningar för mig med Chrome
     
  5. kristerj

    kristerj Medlem

    Ort:
    GOT
    Land:
    Sverige Sverige
    Funkar bra med Chrome för mig oxå. Får samma bild som du får med Internet Explorer när jag tittar på min bokning
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×