Cash upgrades från Arlanda

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av agehall, 4 Augusti 2012.

1. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag vet att SAS testade det förra året, men jag var osäker på om det blev kvar som koncept. Nu står det dock en amerikan vid disken i gate F62 och betalar för en uppgradering. Jag hörde inte riktigt hur mycket han fick betala, men det är ju oavsett intressant att det verkar gå att göra.

2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    USD675 låter det som att de vill ha. Jag antar att det är från M till C. Är det från Y är det obscent dyrt.

Edit: Kanske är bra om man talar om vilken rutt det gäller. I detta fall är det ARN-ORD.

1 person likes this.
  3. Alx

Alx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Trevlig resa!

4. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack, det ska jag nog få.

5. Stefan62

Stefan62 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Som sagt - trevlig resa!

Åker Du C? Jag är lite nyfiken på vad som serveras isåfall.

6. joemume

joemume Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Trevlig resa!! Som tidigare nämnts så är 675 USD rätt mastigt, speciellt eftersom man får poäng för den ursprungligt biljetterade biljetten.

7. Roger J

Roger J Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det känns dyrt med tanke på dagflyg samt att service är ngt reducerad numer (second serving är förenklad).

8. Paby

Paby Medlem

Det där med en enklare second serving har jag missat. Är det något speciellt över sommaren eller ett nytt upplägg som är permanent?

9. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Japp, fick tag på en Z-biljett som var bara ett par tusen dyrare än mina andra alternativ, så jag slantade skillnaden själv och reser bekvämt denna gång.

Jag kan försöka ägna mig åt att ta lite kort på menyn senare för den "råkade" följa med i datorväskan...

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!