Capella Washington DC Georgetown - Någon som testat?

Diskussion i 'Marriott International & Rewards' startad av Svenska73, 6 Juni 2013.

1. Svenska73

Svenska73 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har bokat in oss på Capella i Georgetown som jag tycker ser trevligt ut. Någon som har bott där? Annars kommer reserapport senare i juli.

2. Magino

Magino Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inte bott på hotellet. Men läget är ju så centralt det kan bli i Georgetown och ser ut som hotellet öppnade för bara några månad sedan så jag tror ni kommer trivas riktigt bra :)

3. Capella Singapore är fantastiskt, ser fram emot din rapport!

4. Svenska73

Svenska73 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Redan positivt inställd. Mailade "Capella Personal Assistant" och förklarade att jag hade bott i DC i 8 år men flyttat 2003 och var därmed nyfiken på om jag hade missat något sightseeingsmässigt från vad jag hade tänkt mig att hitta på. Fick personligt, välgenomtänkt svar med en invit till att få en VIP personlig off hours tour av Air & Space Museum samt ett antal andra förslag. Fortsättning följer!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!