Senaste nytt

Calle Schulman Eurobonus Diamond

aldrighemma

Medlem
Med tanke på EBD numret som börjar med 1, så har han i alla fall varit med i EB rätt länge. Sen vet jag inte om jag själv skulle skylta med ett kort nummer offentligt även om det inte är ett kreditkort :)
 

SG

Medlem
Vet inte om det var så mycket till svar, men tyder väl på att han inte flugit in kortet iaf. Hade han gjort det hade han nog berättat om det!

Nu säger jag inte att just det här är sponsrat även om det kanske lutar åt det. Det jag tänkte säga är att personligen har allt detta med sponsrade inlägg och smygreklam hit och dit gjort att jag tappat lusten till att följa bloggar, insta osv. Trist utveckling enligt mig.
 
Nu säger jag inte att just det här är sponsrat även om det kanske lutar åt det. Det jag tänkte säga är att personligen har allt detta med sponsrade inlägg och smygreklam hit och dit gjort att jag tappat lusten till att följa bloggar, insta osv. Trist utveckling enligt mig.
Dock en naturlig sådan. Vi litar mer på kompisar och om de rekommenderar en produkt är det guld värt för ett företag (eller diamant värt i detta fall?). Detta har såklart marknaden insett och använder de många surrogatvänner som finns idag (dvs bloggar osv) som marknadsförare. Ge lite gratisprylar så säger blondinbella, Schulman osv allt du vill.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Flood

Medlem
Med tanke på EBD numret som börjar med 1, så har han i alla fall varit med i EB rätt länge. Sen vet jag inte om jag själv skulle skylta med ett kort nummer offentligt även om det inte är ett kreditkort :)

Han har 113..., jag har 122... och gick med i augusti 2010. Så någonstans i den häraden.
 

bossefin

Medlem
Lite OT - jag har varit EB sedan maj 2008 och mitt nummer börjar på 6 så det känns inte som en indikator på när man gick med...
 

FF#1

Medlem
Lite OT - jag har varit EB sedan maj 2008 och mitt nummer börjar på 6 så det känns inte som en indikator på när man gick med...
mitt börjar också på 6 och jag har varit med sen 2001, så det verkar inte som att de är i nummer ordning. frugan har också varit med ungefär lika länge och har ett nummer som börjar på 1
 
Toppen