Senaste nytt

Cabforce - Någon som testat Lufthansas limousineservice?

Senator

Moderator
Tack för länken @Senator! Gjorde min ansökan igår och fick bekräftelse på både utresa (12 sept) och hemresa (20 sept) idag på morgonen. Hoppas det funkar bra!

Var fantastisk bra med en mycket trevlig chaffis när jag åkte senast

eb3297622df36cb8f09504432024b772.jpg


060ad4399dcd611777365b83eed3be58.jpg
 

Jakob K

Medlem
Jag har nu försökt boka genom LX speciella mail för ändamålet. Inte ens dom lyckas utan istället har cab force helt enkelt meddelat LX att det är kongress is Stockholm och att det inte finns några bilar.

Det är helt värdelöst att de inte erbjuder tjänsten jag betalt för. De är beredda att kompensera för utlägget jag inkommer med för en taxi, men detta är långt från den stressfria trevliga upplevelsen man kan förvänta sig som Fpax.

Jag har begärt kompensation i form av Miles, men de har inte ens svarat på mitt mail.

Dåligt LH. Dåligt LX.
 

Jakob K

Medlem
Testar igen inför en LX F med denna tjänst mot ARN i början av nästa vecka. Har fått bekräftelse och allt ser lovande ut.
 

Jakob K

Medlem
Jaha. Jag står redo imorse för min bekräftade limoservice.

Ingen bil kommer. Ringer cab force. De ber att få återkomma.

Tiden går. Efter 25 min ringer dom och meddelar att det har blivit fel och jag inte får nån bil. -Ta en taxi är budskapet.

Jag har nu försökt åka med LX / LH limo 3ggr i höst och VARJE gång har de misslyckats.

Vad är det frågan om??
 

EBGGOT

Medlem
Jaha. Jag står redo imorse för min bekräftade limoservice.

Ingen bil kommer. Ringer cab force. De ber att få återkomma.

Tiden går. Efter 25 min ringer dom och meddelar att det har blivit fel och jag inte får nån bil. -Ta en taxi är budskapet.

Jag har nu försökt åka med LX / LH limo 3ggr i höst och VARJE gång har de misslyckats.

Vad är det frågan om??

Du lär bli bra kompenserad av LX...
 

HON-II

Medlem
Jag har nu försökt åka med LX / LH limo 3ggr i höst och VARJE gång har de misslyckats.
Vad är det frågan om??

Kom för två dagar sedan till ARN från ZRH (efter en long-haul F flight till ZRH) och blev upplockad av Cabforce och deras tjusiga S klass limousin. Jag hade bara handbagage och var väldigt snabbt ute ur terminalen, men chauffören var ändå där trots att bilen släpps fram från remoten först när planet har landat. Transporten från Stockholm för två veckor sedan gick också perfekt. Servicen har i mitt fall fungerat perfekt alla gånger jag använt den. LH-servicen bokas via en web-länk (se ovan) och LX-servicen bokas via email. Det konstiga är att LH behöver minimum två dagars varsel, men LX behöver 3 dagars varsel (detta trots att de båda använder Cabforce).
 
Toppen