Senaste nytt

Cabforce - Någon som testat Lufthansas limousineservice?

Jakob K

Medlem
Ok, en liten update. Jag har fortfarande inte fått en voucher och har ej fått svar från deras kundtjänst per e-mail.

Jag ringde nu deras kundservice (som är baserad i baltikum) började försöka reda ut detta. De kan ej söka på flygets referensnummer trots att man bokar mot detta och efter 20min gav agenten upp och skulle ringa tillbaks till mig.

To be continued....
 

Jakob K

Medlem
Fick just detta svar per mail:

Dear Mr. Jakob K,

Unfortunately I have to inform you that according to the terms and conditions of the Lufthansa promotion you are not entitled to the complimentary airport transfers. The terms and conditions for Sweden state: Applicable for passengers with First Class booking (booked in F-cl or A-cl) on Lufthansa operated intercontinental flight, LH flight nr < 1000 (e.g. LH 498).

So in Sweden unfortunately Swiss International airlines is not participating in this promotion and therefor we are not able to confirm your booking request. I'm sorry for the inconvenience. Wishing you an enjoyable trip nevertheless!

Best regards,

Janne Stude

Director, Partnerships
Cabforce Ltd.


Har han rätt eller fel? Där jag bokade stod det att det var LX och LH som omfattades.....
 

joemume

Medlem
T&C säger tydligt Lufthansa, men loggan ovanför visar Swiss. Jag kollade när jag flög betald F med LH för några veckor sedan och då var det inga problem, så risken är att du är rökt...
 

Jakob K

Medlem
Jo jag ser nu att de har en stor fin Swisslogo på sidan - men i det finstila står det bara LH.

Jag är rökt.

Ridå.
 

flum

Medlem
Min F-revenue 6:e juli med LH kommer tyvärr att börja från Clarion Arlanda, lite kort trip för en limo, men som sann BC-are borde man ju ta en limo till terminal 5:). Fast Arlanda kanske inte räknas till storstockholm.
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen