Byte ARN från utrikes till inrikes?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Volatyle, 21 December 2015.

1. Volatyle

Volatyle Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej,

Flyger strax hem från Prag till GOT med byte i ARN. Som jag förstått är SAS Lounge inget vidare på T4. Jag ankommer ju som vanligt i T5, och har 2 timmar innan nästa flyg ARN-GOT, och tänkte då gå direkt till loungen i T5. Funkar detta eller kommer dom babbla om att jag måste gå till T4?

Vol

2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, det funkar.

Volatyle gillar detta.
  3. Volatyle

Volatyle Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gott, tack för snabbt svar!

4. Volatyle

Volatyle Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hur långt innan bör man gå för att nå inrikes därifrån? Har fast track.

5. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Beror helt på hur fort du vill förflytta dig och hur mycket folk som råkar vara i fast track:en just när du kommer... Personligen hade jag gått 45 minuter innan avgång iaf.

6. olo

olo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det beror på om man hittar, undviker charterresenärer i tullen och har långa ben. Mitt rekord ligger på runt 6 min, från lounge till T4-Fast track. Jag hade räknat med 15 min om det är första gången. Lägg på tid för boarding.

7. Du kan alltid kolla upp loungeregler för olika situationer genom att göra en trip och lägga in rätt statusar i appen Loungebuddy.

Volatyle gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!