Byta flyg i Madrid - två timmar transfer

Diskussion i 'Flygplatser' startad av fmansson, 17 Januari 2013.

1. fmansson

fmansson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har bokat in mig på en Iberiaflight från Madrid till Murcia den 21/2 med avresetid 21.00.

Har för avsikt att komma ner till madrid med Swiss från GVA som landar 19.00.

Är detta för tight med tid att byta från "gamla" Barajas till nya? Om inte Swiss och Iberia har något interline så måste jag ta ut bagage och sen checka in igen.

Vad säger de Madridkunniga?

Det är ju två olika biljetter det handlar om och i värsta fall missar jag MJV-planet och får då hyra en bil lite snabbt och nattköra ner till La Manga.

2. Homer

Homer Medlem

Tveksamt gränsfall, kan gå på om det inte är någon försening, men förseningar är det ju ofta på Barajas.
    Inget jag skulle försöka mig på i alla fall. :)

3. Kebalibre

Kebalibre Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    För liten marginal utan interline. Det är en bra bit mellan terminalerna och bussarna går inte speciellt ofta ens under dagtid.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!