Buy Award Miles now to enjoy a great bonus

Diskussion i 'Air France & KLM, Flying Blue' startad av Lonelyflyer, 11 Oktober 2011.

1. Lonelyflyer

Lonelyflyer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick precis det här mailet

We would like to offer you a very special opportunity: buy Award Miles up to 31 December 2011 and receive up to 40% Bonus Miles! The more Award Miles you buy, the more you benefit.

For example, if you buy 20,000 Award Miles, your bonus will be 20%. If you purchase 40,000 Award Miles, however, you'll earn 40% Bonus Miles and receive a total of 56,000 Award Miles! You can instantly use your Award Miles for award tickets, upgrades, car rentals, hotel stays and more.

2. stewigriffin

stewigriffin Medlem

Har för mig att KL/AF FB pöäng är nästan värdelösa ifall man planerar flyga i F. Eventuellt kan vi fråga Skyteam experter om det.

3. Om ditt resemål råkar vara med i PromoAwards@, då är det OK att köpa några Flying Blue miles och använda dem direkt.
    Just nu är t ex Europa-Dubai enkleresa i Business class för 20.000 FB miles.

PromoAwards@

Annars Air France och KLM tillhör bland de värsta när det gäller summan av bränsletillägg.

4. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag är lite fundersam. I mailet står att man "genast" kan använda sina miles, men enligt min erfarenhet är det långtifrån sant. Sist jag köpte 2k miles för att kunna uppgradera till C på en lång flight, så tog det 3 dygn för poängen att bli tillgängliga och FB kunde inget göra. Det var på håret att jag hann uppgradera den flighten i tid.

5. Kricka

Kricka Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    I mailet nyss utlovar man upp till 50 % Bonus Miles fast om de ändå inte är speciellt
    användbara så spelar väl 40 eller 50% ingen roll..?

We would like to offer you a very special opportunity: buy Award Miles up to 31 December 2011 and receive
    up to 50% Bonus Miles! The more Award Miles you buy, the more you benefit.

For example, if you buy 20,000 Award Miles, your bonus will be 20%. If you purchase 90,000 Award Miles,
    however, you'll earn 50% Bonus Miles and receive a total of 135,000 Award Miles! You can instantly use
    your Award Miles for award tickets, upgrades, car rentals, hotel stays and more.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!