BusinessClass "torsdagsklubben" testar nya restauranger

Diskussion i 'Restauranger' startad av Martin Björnström, 26 Maj 2015.

1. Jag hade gärna varit med i en liten grupp trevliga människor som går ut och testar restauranger - inte professionellt utan som vänner. Man beställer brett från menyn, man ställer dom rätta frågorna och suger i sig upplevelsen samtidigt som man tar lite bilder.

Tänk om vi kunde starta "torsdagsklubben" där man bokar bord för åtta personer varje torsdag på nya restauranger och så kan man boka plats via BusinessClass.

Det behöver inte vara Michelinkrogar - testar vi en i veckan så är det ändå 52 stycken på ett år vilket räcker väldigt långt. Naturligtvis är det öppet för medlemmar i andra städer att starta liknande små restaurangklubbar!

Vad tror ni om upplägget?

Direktorn, Dreamliner787, Thornado och 6 andra gillar detta.
  2. bnr

bnr Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag hoppar på detta tåg utan att tveka en sekund!
    Kanske bra att skriva "Stockholm" i trådrubriken om tanken är att denna tråd skall gälla för Stockholm. :)

3. Det är bara ett "koncept" än så länge - kollar intresset. Sen startar vi torsdagsklubbar där medlemmarna finns :)

bnr gillar detta.
  4. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jättekul. Jag kommer om jag är i stan, roligare än att äta mat från room service.

Direktorn och Igorius gillar detta.
  5. NotRyan

NotRyan Medlem

Trevligt initiativ. Jag är på!!!

6. bnr

bnr Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tanke som slog mig... kommer inte detta krocka med varannan BC-träff (åtminstone i Stockholm) om det körs på torsdagar?

7. NotRyan

NotRyan Medlem

Jo, varannan månad....

8. Jag kan tänka mig haka på om vi skippar flyg och grottar ner oss i matnörderi istället. Monks täcker upp flyget riktigt bra

rvarttinen, Martin Björnström och Agö gillar detta.
  9. Vi är 10 000 medlemmar, har 100 000 läsare. 25 personer åker till Monks och 8 personer går på restaurang. Krocken går nog att hantera ;)

10. NotRyan

NotRyan Medlem

Jo, det passar ju liksom inte direkt med matnörderi på Monks :)

Tommy, Henrik_B, johhenrik och 1 annan gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!