BusinessClass.se satsar socialt

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av Martin Björnström, 8 Mars 2013.

1. BusinessClass.se har blivit ännu bättre tack vare en mängd nya sociala funktioner. Det blir lättare att hålla sig uppdaterad, lättare att hitta rätt innehåll och risken att du missar en riktigt bra deal minskar. Artikelarkivet rymmer nu över 700 artiklar, reportage och guider. Forumet har över 120.000 inlägg. Vi levererar mer än 1,2 miljoner sidor…

Se hela inlägget

2. xvikmic

xvikmic Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kul!<br />
    <br />
    Jag tycker ni gör ett himla bra jobb.<br />
    Har varit med här ett tag och det är roligt att se hur ni växer och växer.<br />
    <br />
    Det enda jag saknar är något form av chattrum/funktion på sidan.

3. Rotorman

Rotorman Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    :eek:<br />
    <br />
    Keep up the good work!

4. Finns det möjlighet att välja bort mail vid citat tex?

5. Erik Bernskiöld

Erik Bernskiöld Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    <blockquote><strong>Ubbe;124307 wrote:</strong> Finns det möjlighet att välja bort mail vid citat tex?</blockquote>
    <br />
    Nu blir detta lite lustigt, eftersom jag citerar dig för att svara, men... Absolut kan du det! Bara att gå hit: <a href="http://www.businessclass.se/usertag.php?do=profile&amp;action=options" rel="nofollow">http://www.businessclass.se/usertag.php?do=profile&amp;action=options</a>

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!