BusinessClass.se Resebyråtest: Plats 9 - AOBTravel

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av Gnopps, 30 Augusti 2011.

1. Gnopps

Gnopps Medlem

Land:
    Finland Finland
    AOBtravel (i testet sammanfört med A2Btravel.se) marknadsför sig som "tjänsten för dig som letar flygbiljetter till lägsta pris" men i prisjämförelsen är de näst dyrast och ligger inte bra till i något av delmomenten. Med ett högt pris borde de väl ändå vara bättre på de andra punkterna? Låt oss ta en titt nedan vad…

View the full post

2. Magino

Magino Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Många gånger när jag sökt på flygresor.se har AOB varit billigast men aldrig vågat boka med dem då det känns som något hemmabygge och vet inte om jag kommer få mina biljetter eller ej. Ibland är de även flera hundralappar billigare och då ringer varningsklockor i mina öron. Någon som har erfarenhet av dem?

3. Bonden

Bonden Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Dessutom så funkar inte amex där, att man vill ha en "bra" reseförsäkring när man bokar borde de förstå. Blir spännande att läsa resten av testen :)

4. fly4fun

fly4fun Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    AOB är billiga på vissa destination i Asien. T.ex. har AOB vid flera tillfällen haft kraftigt rabatterade flygbiljetter ARN-BKK som ingen annan kunnat sälja (typ 2000 kr under andra resebyråer).

5. joemume

joemume Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tyvärr ett riktigt skitbolag.... En av mina uppdragsgivare bokade en biljett till mig via dem och det var inget annat än problem från start till mål. Undvik dem om du är en frekvent resenär, de är riktigt dåliga på att lyssna på sina kunder.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!