BusinessClass.se populärare än Starbucks på Arlanda

Diskussion i 'BusinessClass.se' startad av Jacob, 25 Februari 2014.

1. Jacob

Jacob Medlem

I alla fall om man får tro populäracaféer.se. BusinessClass Lounge Corner får 6,1 i betyg medan Starbucks SkyCity bara får 6,0 och Starbucks terminal 5 ligger på 5,9. :)

Så nu vet ni var ni ska gå för den bästa atmosfären och det bästa kaffet! :D

BusinessClass.se Lounge Corner ARN « POPULÄRACAFEER.SE

15 personer gillar detta.
  2. MarcusC

MarcusC Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    bättre "value for money" på BC.corner

Last edited: 25 Februari 2014
    1 person likes this.
  3. FFS

FFS Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, kommer väl in där så är det ju gratis kaffe.

4. NotRyan

NotRyan Medlem

Jag är en inbiten Starbucks-freak som besöker Starbucks bara det finns på orten när jag kommer utomlands. Dock har jag aldrig besökt Starbucks på Arlanda då jag brukar frekventera... Just det, Businessclass.se lounge corner ARN (eller SAS Gold lounge, men BC.se lounge corner låter bättre :) )

Mvh
    /NotRyan

5. Skulle aldrig få för mig att besöka galenskapet till kö på ARN och SB. Så bra är det inte och riktigt dyrt. Kaffemaskinen i loungen gör sitt jobb väldigt bra.

1 person likes this.
  6. nota bene

nota bene Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, priserna på Starbucks i norden är ju löjliga. En stor kaffe (av någon form) ska inte kosta 50-75kr.

Är jag ute i världen gillar jag att ta en chai tea latte som är en udda skapelse...

7. Nemo

Nemo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det mesta av kaffet hemma är inköpt på Starbucks T5 ARN. Hela bönor som mals när det är dags att brygga en kopp eller två. Klart värt vad det kostar. Går att hitta billigare kaffebönor på Ica/Willys/etc men då är det tyvärr inte lika god arom eller smak.

8. gdaily

gdaily Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Huh, det är ju så riktigt Chai ska smaka

9. nilsson

nilsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Man får inte vad man tror om man beställer en chai i Indien (eller en latte i Italien)...

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!