BusinessClass.se Loungen 2019

Diskussion i 'BusinessClass.se' startad av fcx, 1 Januari 2019.

1. Rogbjo

Rogbjo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej från Swiss Senator lounge E-gates i ett regnigt Zurich, loungen är i princip tom så jag får snart whiskybaren för mig själv.

Bifogade filer:

rosenstam, PRJml2ENIpiC1e3L och aruba1 gillar detta.
  2. aruba1

aruba1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hälsningar från Thai Royal Orchid Lounge i HKT. Flyger vidare till BKK med TG204 som just nu är försenad med 30 min. Loungen är temporär och liten med har fyra underbara stolar som ger möjlighet till plane spotting som vi njuter av just nu.

MrDollar, Glenn E, rosenstam och 5 andra gillar detta.
  3. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det finns en bättre lounge i den nya terminalen, men jag tror att man måste ha utrikes anslutning från BKK för att kunna åka från den terminalen.

aruba1 gillar detta.
  4. trekker

trekker Medlem

God imorgon från British Airways terraces i Manchester, på väg till Wembley för att se United få rejält med pisk.

20190113_074243.jpg

doc, Tommy, adl.sthlm och 2 andra gillar detta.
  5. aruba1

aruba1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, så är det. Vi flög enbart inrikes. Märkliga är att inrikesloungen är landside. Därför får man räkna in tiden genom security checken när man ska bege sig till gaten.

6. storbokstav

storbokstav Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej från Pontus, Arlanda T5.

Senast jag skrev i denna tråd var jag på IST, vilket skulle visa sig bli årets sista loungebesök då hemresan av olika skäl blev loungelös. Nu blir det istället ett annat bra ställe inför innevarande års första flygresa som är tänkt att gå till Malaga.

7. majer

majer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej från Eva Air Infinity Lounge TPE. På väg med nämnda carrier till VIE via BKK.
    Tack vare, eller på grund av, forumets ros av EVAs service är förväntningarna höga.

samet och Brandten gillar detta.
  8. samet

samet Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej från SQ loungen på BKK.

Har några timmar inna take-off så skall nog hinna med lite loungehopping ;);)
    20190114_201244.jpg 20190114_201438.jpg 20190114_201711.jpg

ResenärenLars och rosenstam gillar detta.
  9. storbokstav

storbokstav Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej igen, denna gång från SAS Gold för en hastig chokladruta efter ett ännu hastigare glas öl hos grannen Menzies.

10. samet

samet Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ett besök hos EVA...
    20190114_213513.jpg 20190114_213641.jpg 20190114_213704.jpg 20190114_213759.jpg 20190114_213802.jpg 20190114_213935.jpg

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!