BusinessClass.se Loungen 2019

Diskussion i 'BusinessClass.se' startad av fcx, 1 Januari 2019.

1. Daniel Larsson

Daniel Larsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Åker dit i oktober,skulle du tror man hinner ta sig en jävel på en timme mellan flygen :)

2. Golfkillen

Golfkillen Medlem

Sådär, premiär för mig på Oslos flygplats och SAS lounge. Man känner sig som hemma i alla fall. Väntar på SK461 till Köpenhamn.

PRJml2ENIpiC1e3L gillar detta.
  3. Besöker @Agö favostället: "The Loft" i Bryssel ;) Skall bli spännande att se om A319 landar på BMA idag eller om det blir rundtur till ARN som mitt första besök.

Jag har låste mig inne i ett Skyperum där jag sitter på en liten pall och dricker en fredagsöl. Denna lounge alltså..

jerixon, Lounge Lizard, doc och 1 annan gillar detta.
  4. Golfkillen

Golfkillen Medlem

Det glamorösa livet med loungetillgång!

5. mha321

mha321 Medlem

Det är iallafall en bättre öl än på ARN T4!

6. #latergram från SAS Gold T5 där vi huserade i 30min på frukost i morse mellan 06.00 - 07.00 innan avresa med SK605 till ZRH.

Dubai väntar med Swiss First. Freys hade skickat deras Morgan Freeman (Driving Miss Daisy), en man som aldrig var 1km över lagligt från Gröndal till Arlanda.

I SAS incheckning arbetade idag enbart sengångare. Jisses det tog tid. Behövde frukost till Mini och då vinner SAS Gold över Pontus tyvärr.

jerixon, squeezen, samet och 2 andra gillar detta.
  7. Tommy

Tommy Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hälsningar från Aspire loungen AMS 1trappa upp från gamla loungen och trevligare.
    På väg till Stockholm via Zürich med LX725 tillsammans med @IPC_Mataveri

jerixon och doc gillar detta.
  8. När är ni i ZRH, hur lång tid har ni? Kan gästa till FCL E om ni har tid.

Janne V och Tommy gillar detta.
  9. Tommy

Tommy Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tyvär för kort tid 30-50min byte, men tack gör inbjudan.

Senator gillar detta.
  10. doc

doc Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    God förmiddag från Bidvest Premier lounge på Kapstadens internationella flygplats. Väntar på QR1370 till Doha. Där väntar övernattning innan flyget till Stockholm går imorgonbitti.

jerixon, trekker, JensE och 5 andra gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!