Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2019

Status
Stängd för vidare inlägg.

anjak

Medlem
52C63A41-5E84-49CC-99B6-65267434263D.jpeg
F3170A99-5E33-47BD-B3F7-07CDABB823D1.jpeg
En hälsning från nya Aspire loungen i Amsterdam. Ligger en trappa upp från gamla loungen och helt ok måste jag säga. Speciellt nu när den bara är halvfull. Öppnade tydligen förra helgen. Har alltid undvikit den gamla loungen men här kan man absolut spendera en timme. Har även lite varm mat.
 

igelkotten

Medlem
Visa bifogad bild 86043 Visa bifogad bild 86042 En hälsning från nya Aspire loungen i Amsterdam. Ligger en trappa upp från gamla loungen och helt ok måste jag säga. Speciellt nu när den bara är halvfull. Öppnade tydligen förra helgen. Har alltid undvikit den gamla loungen men här kan man absolut spendera en timme. Har även lite varm mat.

Ser du nagra spar av den Star Alliance-lounge som ska oppnas pa AMS? Enligt rykte pa flyertalk ska den vara en del av Aspire-loungen.
 

Senator

Moderator
Gomorron från Pontus. Snabb vända till BCN börjar med Lufthansa fakiren LH809.

45c22e0b87104f48b67947ac58214a3c.jpg


Hade en intressant diskussion med en kille som jag tipsade att det fanns två platser att göra redo för säkerhetskontrollen. Han svarade ”det trodde han inte alls gick snabbare”. Högt inombords funderade jag på om han var mycket smartare än de som har designat flöden och systemen runt omkring i världen?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen