Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2018

Status
Stängd för vidare inlägg.

TjudöBoy

Medlem
Hälsningar från SAS Guld loungen på ARN T5, påväg till Warszawa via Frankfurt med frugan. Blir en "IHG Ambassador voucher" helg, får hoppas på slage väder bara.
 
Sitter just nu i IDW Esperanza Resort Business Lounge på flygplatsen i Vilnius (VNO). Väntar på SK745 till Köpenhamn.

En ganska lugn lounge, inte mycket folk och ganska många sittplatser gör att det är ganska behagligt här.

Det är samma lounge som Lufthansa, Finnair mfl använder, men flyger man SAS så måste man ha ett Priority Pass.

Nu runt frukosttiden så finns här smörgåsar, sallader och lite kakor att äta. Juice, vatten, läsk och kaffe finns det också att dricka. Möjligen också annat om man är intresserad.
 

sbbn017

Medlem
Serveras frysta köttbullar i SAS guld T5 nu, man förstår varför det är en Guld-lounge!

Inget fika-fika alls, tråkigt för en sockergris som mig. Senast fanns det chokladbollar, kanelbullar och kärleksmums.
 
Last edited:

Tommy

Medlem
Hälsningar från Aurora T2 ARN på väg till London med BA här serveras det leverpastej med smörgåsgurka och även kokta ägg dock utan kaviar men SAS har ju tagit bort allt detta från T5
53C0A648-73E8-4C9F-8733-019349C56249.jpeg
 
Last edited:

palmen

Moderator
Hälsningar från Aurora T2 ARN loungen. På väg på en dagsresa till LHR och T5 lounge.
@Tommy varning om att det inte fanns kaviar här, så tog jag med en tub men den blev beslagtagen i säkerhetskontrollen.
Men det gör inget - äggena är slut!
På väg till ARN och ska också till London idag, åker dock dit med Aegean. Kommer att bli Pontus loungen för mig i ca 1h.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen