Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2018

Status
Stängd för vidare inlägg.

pep

Medlem
Havde en Lounge hopping runde i KLIA: CIP loungen er crap, Golden Regional er den bedste. Cathay er OK men lille. Plaza Premium er for kompakt og der er evindelige diskussioner i baren for dem der ikke har alkohol inkluderet i deres Lounge-passes. Nyt omkring de nye Golden Lounger i Satelitten: Officiel åbning 29 Januar. Staff hævder at i April nu er hvad håndværkerne og managers estimerer mest plausibelt.

Sidder nu i Apricot 3rd part her i SGN i international transit i "mit eget land". Mage til lille transit har jeg aldrig set: en forkølet agent tager imod stort set alle selskaber i "International Transfer". Jeg så ingen andre transitters - blot mig selv. Måtte vække en mand, der lå og sov i sikkerhedskontrollen for at kunne komme igennem den. Venter nu på QR til Doha, den holder lige udenfor vinduet her.
 

Glenn E

Medlem
Hej från LOT loungen i Warszawa.
Jag sitter i Elite delen som vanligt för här finns Champagne:p
Jag kommer vara i denna lounge till kl 19:15 ungefär och kan gästa en person.
Sedan blir det LO495 till Göteborg.
Använder min gamla väska idag med en klassisk EuroBonus tag:)
image.jpg
 

AABack2ARN

Medlem
NEJ!
Jag köpte en biljett från CPH.

Det var det jag anade. :(

SAS och BA skyr varandra som pesten och det verkar mer eller mindre totalt omöjligt att få den ena att fixa en biljett med den andre... Oavsett vem! Så jag hade blivit ganska förvånad om de helt plötsligt fixat det.

Vad var alternativet? Övernattning i London?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen