BusinessClass.se Loungen 2018

Diskussion i 'BusinessClass.se' startad av JensE, 1 Januari 2018.

1. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Blev inga problem, fick gå direkt från ankomst till avgångs gaten F24

doc, MrDollar och Martin Gren gillar detta.
  2. Tar rygg på @Senator idag. Lunch på Pontus och sedan senare flyg med SWISS till Zurich.

3. trekker

trekker Medlem

Hej från skyview loungen på Euroairport i Basel. Enda som inte är bra är att man inte får ta med drycken ut på terrassen, hade varit trevligt nu när solen steker.

20181010_153028.jpg

anjak, doc, rosenstam och 4 andra gillar detta.
  4. Air Canada Maple Leaf Newark (EWR) Terminal A. Liten lounge, med magert utbud men jag har precis hängt med vapendragare @sembl på Manhattan så det går ingen nöd på mig

doc och PRJml2ENIpiC1e3L gillar detta.
  5. ResenärenLars

ResenärenLars Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    SAS Guld lounge på Kastrup. Säga vad man vill om SAS, men i klassen "loungefrukost" så tycker jag att de är en av de bästa.

PRJml2ENIpiC1e3L, rosenstam och pep gillar detta.
  6. Golfkillen

Golfkillen Medlem

Är Baristan på plats?

7. ResenärenLars

ResenärenLars Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Yes

8. Golfkillen

Golfkillen Medlem

Tackar, och det är den fortfarande, skönt att stängningen i måndags bara var tillfällig. Nu väntar vi på SK681, håller med om att frukosten håller en acceptabel nivå.

9. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    18869F3F-1727-467C-9E5F-8A0B57CFA285.png Vet inte om detta är rätt tråd, men det finns en kaffemaskin med gratis kaffe så jag kallar det en öppen lounge på Lycksele flygplats
    Väntar på att flyga med W22752 som er en Direktflygs linje till Arlanda flygs av Estnisktbolag med en 27 år gammal SAAB 340B, vi var 25 pax upp igår kväll och tydligen skall maskinen vara full i i eftermiddag 32 pax
    Detta blir min femte SAAB 340 flygning på tre veckor, var nog minst 15 år sedan jag flög maskinen senast.
    Maskinen kommer från Vilhelmina och gör ett kort stopp
    Hinner inte skriva mer hon här snart här.

Tommy, GOTATH, kedja och 7 andra gillar detta.
  10. Remington Steele

Remington Steele Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tråkigt Sverige inte längre har någon tillverkning av civila flygplan. En ny modell av SAAB 2000 samt en jet, i storlek med CRJ 900-1000 hade varit något.

Fritidsforskare och 011430121 gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!