Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2018

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hälsningar från Primeclass lounge på Ataturk, IST. Första loungbesöket för min del, känns bra ;)
 

Attachments

  • 802583D3-7DF5-4941-8D3C-34A1F5296227.jpeg
    802583D3-7DF5-4941-8D3C-34A1F5296227.jpeg
    81,8 KB · Visningar: 356

Buffy

Medlem
Polaris-loungen i San Francisco. En riktigt trevlig lounge, fast a la carte dining är inte lika imponerande som Polaris Chicago. Annars är loungen stor, fin och inte alls fullt med folk.

SAS Business -passagerare hänvisas hit. Lätt den bästa business-loungen i SAS nätverket. Efter trerätters med ett par Piper Heidsieck tar jag Lagunitas IPA som som-flight drink.
Visa bifogad bild 76656 Visa bifogad bild 76657
Jag kommer flyga SFO-ORD-ARN i September med SAS (ORD-ARN) och har budat på uppgradeing till Biz på ORD-ARN, får jag tillgång till Polaris i SFO om den går igenom (har *A gold). Har lite tight om tid i ORD för att förmodligen hinna med Polaris loungen där.
 

Senator

Moderator
Jag kommer flyga SFO-ORD-ARN i September med SAS (ORD-ARN) och har budat på uppgradeing till Biz på ORD-ARN, får jag tillgång till Polaris i SFO om den går igenom (har *A gold). Har lite tight om tid i ORD för att förmodligen hinna med Polaris loungen där.

Tyvärr tror jag det är nej på den. Du får enbart access från den flygplats din internationella resa avgår från: i ditt fall ORD.

United har varit smarta här: same day connections inrikes är ok så länge ALLT är med United i Business. Så t.ex. en resa som går SFO-ORD-EWR-FRA där alla flyg är med United kan du besöka Polarisloungen SFO, ORD och EWR. Skulle du byta EWR-FRA till Lufthansa kommer du bara in på EWR.
 

Ricci

Medlem
Hälsningar från nya Senator i ZRH (A).
Nu känner jag mig lite mör....
Först i CPH trodde det fanns en terminal i T3 till LX men det visar sig att de är borta(?) så det var att gå/springa till T2 för att sedan vända tillbaka till T3 för fasttrack och Guldlounge för att sedan springa till A14 i T2.
Här i ZRH kom vi längst ut på A87 och mitt flyg går från B02 dvs andra sidan av T1 såg att det skulle finnas en Senator nära där så jag gick snabbt dit för att sedan först att den är flyttad....så tillbaka till Senator A. Nu 5 min är det dags att ge sig till B igen.....
Att flyga får man motion av:):(

Edit: Missat att jag idag flyger nytt flyg för mig Till BUD en C300.
 
Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen