Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2018

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej från Marhaba Lounge Dubai International T2!
På väg till Zanzibar har vi trängt in oss i denna överfulla tredjepartslounge :eek:

17AB4FC0-104A-4065-8C6C-F18287106814.jpeg
 

Jonas C

Medlem
Hälsningar från Turkish Airlines Lounge på Istanbul. Första gången på länge som jag inte flyger Turkish härifrån, och tydligen kraschade wifi maskinen när jag scannade mitt Singapore Airlines boardingkort.

Har cirka en timme kvar innan det är dags för boarding på Singapore Airlines flight SQ391.
 

Emilio

Medlem
SK142 blev ca en timme sen till slut, och prio boarding fungerade bra ända tills första personen i fel grupp försökte boarda. Han blev först nekad, men så valde dom istället att släppa på alla grupper.

Fick en polarrulle med renskav och en kaffe på flyget, vilket smakade väldigt gott.

Sitter nu i SAS Lounge på Arlanda och väntar in flyget mot Bangkok.
 

Taggen

Medlem
Se det positiva att SAS i alla fall har för avsikt att flyga idag. Just Nice ställdes väl in två gånger i helgen?

Absolut, var dock nervös ett par gånger då det stod ”Ny info kl. XX:XX”. Nu var det nog lite dubbelotur då maskinen vi skulle åka med var lite försenad från St. Petersburg och det var ett rejält oväder i Nice som stoppade all flyg ner dit under en tid så det var inte SAS personal som spontant ringde in sjukskrivningar pga. att det var 31 grader i Stockholm igår.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen