Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.

Lukas2

Medlem
Hälsning från Aviator Lounge i Köpenhamn flygplats. Försökte ta mig in på grannloungen, CPH Apartment lounge. Som jag trodde jag hade tillträde till, dels reser business med Iberia och sen är Sapphire på OW. Men Receptionstanten... mumlade något att det är bara för dem med Priokort?? och pekade med hela handen vilken väg jag skulle gå. Nåväl, bättre än inget.
 

trekker

Medlem
Hälsning från Aviator Lounge i Köpenhamn flygplats. Försökte ta mig in på grannloungen, CPH Apartment lounge. Som jag trodde jag hade tillträde till, dels reser business med Iberia och sen är Sapphire på OW. Men Receptionstanten... mumlade något att det är bara för dem med Priokort?? och pekade med hela handen vilken väg jag skulle gå. Nåväl, bättre än inget.
Man måste vara Emerald. jag har fått samma behandling.......
 

Senator

Moderator
Mitt längsta besök i SAS Gold Arlanda Terminal 5. Hur någon vill hänga här mer en 30min är ett mysterium i mitt tycke ;) Vi behövde lämna tillbaka hyrbilen innan 10.30 så vi ankom Arlanda osedvanligt tidigt.

Mycket trevligt Midsommarfirande med @Claes L och @vega utanför Norrtälje ersätts nu av 8 dagar i Sorrento och på Capri. Vi inväntar nu Lufthansa till Frankfurt med vidareresa till Neapel. Där väntar en hyrbil innan bilresan till Sorrento och Hilton där.
 

Lukas2

Medlem
Hälsning från Iberia Velazquez lounge, Madrid flygplats satellit terminalen. Rätt stor lounge. Var lite svårt och hitta. Är gömd i taxfree butiken. Väntar på Latam 704 till Frankfurt. Lugnt med folk, serveras lite salladsbuffé, tortilla, lite sandwichar mm. 20170624_124622.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen