Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.

011430121

Medlem
Hej från SAS gold ARN. Ikväll till CPH och imorgon till Aten. Kyckling och pulled pork serveras ikväll.


675146b19f950504244d8c49453d5141.jpg
Det var ett väldans resande till Aten
 

Senator

Moderator
En #latergram från Lufthansa First Dining Area på New York - JFK. Det Lufthansa erbjuder här är ett stort steg upp från Newark.

Jag kom till Terminal 1 en timma innan avgång med fråga om köpa en uppgradering till First. $999 fattigare är jag nu på väg till Munchen på plats 1A.

Skall lägga in lite bilder senare, men ett tips för ni som vill åka Lufthansa First med EuroBonus och ha bra upplevelse båda ut och hem så är nog JFK bästa "out station".
 

Senator

Moderator
GF T5 på LHR kommer att åka med BA 175 på övre deck plats 63J till JFK
Nedan är det väl många BCare som kommer att besöka nu i mitten och slutet av mars, det är väldigt lugnt i loungen nu, men det kan vara annorlunda om några veckor!
Visa bifogad bild 61345

Jag pustar ut med lättnad att jag inte åker British idag när jag vet att du skall iväg med bolaget. Du borde lägga ut en alert varje gång du skall iväg med BA så vi andra kan boka annat

Önskar dig och alla andra som är bokat på BA175 all lycka idag. Synd vi missar varandra i New York. Hoppas vädret från igår håller i sig.
 

palmen

Moderator
Totalkaos i guldloungen på Arlanda Terminal 5. De verkar ha missat att det är en av de största resdagarna detta år. Alla glas slut, ingen juice och allmän kaos och de flesta sittplatser är upptagna. Någon tonfiskröra (såg mer ut som kattmat) erbjuds som "lunch". Tur man får riktig mat ombord Aegean till Aten om drygt 2h
 

Agö

Medlem
Totalkaos i guldloungen på Arlanda Terminal 5. De verkar ha missat att det är en av de största resdagarna detta år. Alla glas slut, ingen juice och allmän kaos och de flesta sittplatser är upptagna. Någon tonfiskröra (såg mer ut som kattmat) erbjuds som "lunch". Tur man får riktig mat ombord Aegean till Aten om drygt 2h
Gå till Pontus och drick ett glas champagne. Trevligare.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen