Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.

h9kh9k

Medlem
Efter en trevlig helg i Göteborg har jag mitt första besök i loungen på GOT, hade hoppats på trevlig utsikt med inte helt nöjd...
b644e88ee1fc294d52f2c62999b06cf4.jpg
 

Glenn E

Medlem
Hej från Arlanda SAS guld loungen.
Snart är jag i Göteborg
Skulle hämtat bagaget här men det kom inget:(
Får se om det dyker upp i Göteborg
Pulled pork här var gott.
Tur jag hade lång tid mellan flygen, 3,5 timma för LH var 1 timma försenade och det tog tid att vänta på sista bagaget samt göra anmälan.
Måste gå till terminal 4 om 20 minuter.
 

palmen

Moderator
Hej från the Loft i Bryssel. Ska med SK1600 till Stockholm om ca 1,5h.
Inte ens halvfullt här idag, var inga problem att få plats vid fönstrena.
 

David

Medlem
Hälsningar från SAS Gold lounge på CPH. Blev försenade från GOT (ruttet jobbat Nordica, ni har inte lyckats många gånger...) och missade därför anknytningen till Bryssel. Sitter nu och väntar på sena avgången med Brussels Airlines.

Jag byter gärna bort Nordicas servering GOT-CPH mot avgång i tid, var lägger man in den motionen?

För en vecka sedan hände förresten samma sak (utresa söndag kväll), fast då var förseningen utannonserad tidigare och jag kunde tjata mig ombord på direktkärran från GOT till BRU och därigenom slippa att ankomma hotellet efter midnatt...

Vi får se hur det går nästa vecka, återkommer eventuellt i ärendet.
 

Thornado

Medlem
Sitter på terrassen i Star Alliance-loungen på LAX och har ert riktigt bra. Landade här med SAS för några timmar sen och ska vidare till Salt Lake City om två timmar. Började LA-vistelsen med ett besök på In'n'Out i närheten av flygplatsen för lite burgare och planespoting. Sen tillbaka hit för lite loungande innan flighten som dock går från terminal 7 så 20 minuters promenad tillbaka till gaten. Gör övrigt lite förvånad över att United bara har två flighter per dag LAX-SLC.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen