Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.

Johan Gott

Medlem
Arlanda T2 och Menzies Aurora lounge. Det märks att sommaren är här: smockfullt och blandat löst folk i t shirts, shorts och : flip flops!

Det senare är ett rött skynke för mig i flygsammanhang och borde förbjudas i lounger. Inte en populär åsikt bland alla sannolikt, men klädkod i lounger vore inte för mycket begärt.

Mot HEL på AY kl 1810.


I beskrivningen för denna lounge i Priority pass-appen står det:

"Smart casual dress at all times. No shorts allowed."
 

Dr. Miles

Expert
På Bergen Flesland flygplats just nu.
Det är inte roligt att byta mellan utrikes->inrikes på Bergen då man måste gå genom både tullen och säkerhetskontrollen.

Jag vet inte om det är bara just nu men det fanns inte Fast track här så det tog 25 minuter att gå genom säkerhetskontrollen.
 

Senator

Moderator
På Bergen Flesland flygplats just nu.
Det är inte roligt att byta mellan utrikes->inrikes på Bergen då man måste gå genom både tullen och säkerhetskontrollen.

Jag vet inte om det är bara just nu men det fanns inte Fast track här så det tog 25 minuter att gå genom säkerhetskontrollen.

Fast Track ligger precis vid ingången till Terminalen när man kommer från bussen. Svårt att se om man är som du i transit :(
 

Agö

Medlem
God förmiddag från King Amlet Lounge i Billund. Som resenär med SAS har man förstås inte längre tillgång till denna lounge. Fick bli att utnyttja Dinerskortet.

Däremot har man byggt en alldeles förträfflig fast track här nu. Kombinationen EBD + Plus ger alltjämt tillgång till denna tjänst.
 

011430121

Medlem
Bangkok och Singapore Airlines Lonuge, fantastisk trevligt att gästa den, bra utbud av mat, och en bemannad bar för de som önskar alkoholhaltiga drycker.
Väntar på SQ979 till SIN.
IMG_1205.JPG
 
Bangkok och Singapore Airlines Lonuge, fantastisk trevligt att gästa den, bra utbud av mat, och en bemannad bar för de som önskar alkoholhaltiga drycker.
Väntar på SQ979 till SIN.
Visa bifogad bild 65902

Vill bara passa på att påpeka att fördelen med den bemannade baren är faktiskt att det också går att få lite annat alkoholfritt att dricka än just bara CocaCola och vatten. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen