BusinessClass.se Loungen™ 2016

Diskussion i 'BusinessClass.se' startad av Dr. Miles, 1 Januari 2016.

1. I BusinessClass.se Loungen har vi det trevligt och avslappnat. Passa på att skriva ett inlägg varje gång du passerar en lounge någonstans i världen så vi andra får höra vart du är på väg - alltid spännande!

Tipsa också andra i förväg när du ska befinna dig i en Lounge om du har möjlighet att ta med dig en gäst!

Brandten, FF#1, ARNBER och 1 annan gillar detta.
  2. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
  3. robert_06_

robert_06_ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hälsningar från DFW Admirals club D25!
    Mycket folk här idag.
    Ingen uppgradering till första klass möjlig vid incheckning då det var fullt men när jag frågade här i loungen så fanns det möjligtvis en öppning. De skulle återkomma till mig.

4. HKG Flyer

HKG Flyer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    God morgon från United loungen på HKIA.
    Första gången jag är här, och den är väl ganska ok. Väldigt lugnt, de få som är här ska väl också med 964 till ARN

5. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har just intagit The Wing på HKIA. Ska ta igen mig lite innan jag beger mig ut på upptäcktsfärd till de andra loungerna...

Fredrik Jeanson, doc, pierrea och 1 annan gillar detta.
  6. HON-II

HON-II Medlem

Rekommenderar The Pier istället - trevligare med restaurang istället för buffé. Den kinesiska söt-sura soppan med krabba är riktigt god.

FF#1 gillar detta.
  7. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Godmorgon från Scandinavian Lounge, Kastrup! Första resan ensam med baby, spännande. SK1416 till Stockholm väntar - stenhård Row Block på rad 1. Tackar min guldmedlem till dotter för det.

jerixon, MarcusC, flum och 8 andra gillar detta.
  8. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Först vill jag önska alla en God Fortsättning på det nya året
    ARN SAS Guld T5 på väg till CPH med SK 1419 sedan med SK 935 till SFO, första resan med SAS i Eco på 15 år, SK 935 är fullbokad så det finns nog ingen uppgraderingar chans att bli uppgraderad.

9. MaBe

MaBe Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    God fortsättning.

Scandinavian Lounge, Köpenhamn. Flyger med SK909 till New York och sedan vidare med United till Mexico city.

10. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kul att ses! Njut

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!