Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.

011430121

Medlem
Tråden från 2014 had ca 2500 inlägg i år ser det ut som en ökning med ca 26 % till 3160 inlägg!
Antingen reser vi ännu mera i år, eller flera medlemmar, eller så flera kommentarer på inlägg, eller flera OT!
Men trevligt har det varit att läsa denna tråd under 2015!
 

MarSecLtd

Medlem
Hongkong HKG Cathay Airways' Loungerne - laver lidt loungehopping i alle deres 4 lounger (har de flere?): The Cabin, The Pier, The Wing, and the Bridge. Jeg har 17 timer her inden kærren går til Hanoi med Dragonair, der selv på økonomi er et forbavsende positivt produkt og et lykkeligt gensyn efter jeg fløj med dem for 24 år siden (HKG-Kunming). Loungerne her er virkelig superbe efter min smag. Især design, interiør, og arrangement af mad og drikke er en fornøjelse i verdensklasse. Atmosfære er krydret med behagelig musik. Meget inspirerende miljø. The Bridge har en anden operatør end de 3 øvrige og giver et andet kick.


Qantas lounge har blivit lite av min favorit på HKG. Oftast lite folk och trevlig service, mat och dryck håller en hög standard.
 
  • Gilla
Reactions: pep

agehall

Medlem
Jag och @FruAgehall har nu spenderat en skön eftermiddag i CCR på LHR T5. Vi fick även en cabana för första gången och jag måste säga att den vi fick var inte alls så skabbig som jag läst mig till att de kan vara. Jag undrar om vi bara hade tur - det är ju hur lugnt som helst här idag, så jag misstänker att det inte var speciellt högt bokningstryck...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen