BusinessClass.se Loungen™ 2014

Diskussion i 'BusinessClass.se' startad av David, 31 December 2013.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. David

David Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    I BusinessClass.se Loungen har vi det trevligt och avslappnat. Passa på att skriva ett inlägg varje gång du passerar en lounge någonstans i världen så vi andra får höra vart du är på väg - alltid spännande!

3 personer gillar detta.
  2. David

David Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Klockan är redan 7:30 in i 2014 och det är dags för årets första loungebesök. Hälsningar från Air New Zealand Koru club Lounge i Auckland. Det blir en minifrukost här innan frukost nr 2 på väg till Sydney.

Gott nytt år!

Last edited: 1 Januari 2014
    Miljon3, miles, Jenkizzz och 7 andra gillar detta.
  3. David

David Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hälsningar från Qantas Club på Sydney Domestic. Har inte alls koll på Qantasloungerna men den som heter Business lounge var hursomhelst stängd så det vara bara att gå hit.

Stor lounge med diverse varma och kalla drycker, pannkaksmaskin, smörgåsgrillar samt soppa. Stor mängd appledatorer och utsikt över några av Qantas hangarer. Här skall jag nog överleva 2,5 timme innan boarding.

1 person likes this.
  4. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Äter frukost i CPH Apartment Lounge i väntan på KL1128 till Amsterdam. Mitt första besök i denna lounge, och jag måste helt klart säga att den var trevligare än väntat. Fin utsikt över plattan och sköna fåtöljer.

1 person likes this.
  5. Malu

Malu Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Årets första loggning på BC Meeting Point i SAS-loungen på Arlanda. Det är VÄLDIGT lugnt här. Lite som dagen efter kvällen före. Och det stämmer väl ungefär. En timme kvar till boarding på ARN-FRA med Lufthansa, så det hinner kanske dyka upp någon mer med BC-tagg...

6. Min årets första loungebesök är på THAI Royal Silk lounge på C-piren i Bangkok.
    Nu har det blivit mycket mindre folk och lugnare i loungen när de flesta flighter till Europa/Norra Asien har avgått.

1 person likes this.
  7. mry

mry Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Årets första besök i SAS GULD loungen på kastrup. Var först i gästboken i år, trots att pennan var borta....

8. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    SAS Gold, Arlanda T5. På väg hem till Köpenhamn med SK411 om en stund.

1 person likes this.
  9. mry

mry Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag kommer till ARN med SK1430. Hinner vi säga hej då?

10. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kanske dags för Dr. Miles att stänga den gamla tråden och göra den nya som sticky?

1 person likes this.
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!