Senaste nytt

BusinessClass.se hörna i SAS lounge Arlanda terminal 5

Jacob

Medlem
Bra jobbat Traveller! Finns nog goda förutsättningar att det kan bli något bra av detta.

Vi försöker i den mån vi kan och hinner att marknadsföra oss mot branschen, berätta att vi finns och visa upp fördelarna med att engagera sig på BC.se. De har allt att vinna på det. Jag har gjort min beskärda del av möten, mässor och events och idag skickade jag iväg vår allra första pressrelease (som filats på i timmar) som vi hoppas att åtminstone några medier ska nappa på.

Men få saker är nog så slagkraftiga som när en medlem tar initiativ och hör av sig till branschen med ett sånt här förslag, med uppbackning av ett hundratal andra medlemmar. Jättekul med ett så stort engagemang. Hoppas SAS tar väl vara på det.
 

Traveller

Medlem
Marcus var "gilla" nummer 200! Det är bara att hoppas att sista biten av detta race blir av. Meddelar då jag mottagit samtalet.
 

Traveller

Medlem
Vänner! NU HÄNDER DET!

Jag har den absoluta glädjen att meddela att SAS nu har givit ett klartecken för vår hörna i loungen på ARN T5, endast mindre justeringar och lite arrangemang återstår. Det hela kommer startas med en prövotid men tillsammans ser vi till att det blir permanent.
Björnström blev kontaktad av SAS för fortsatt diskussion och genom det samtalet kom det goda beskedet. :D
Jag själv och Björnström kommer pratas vid om några dagar och spika ihop de sista delarna. Information kommer givetvis komma här på Businessclass.se

Själv ser jag fram emot att ses och se nunorna bakom användarnamnen här. Tack för supporten, känns helt enkelt väldigt roligt att detta kom att leda till ett gott resultat.
 

jumbooze

Medlem
Detta kan ju bli en VIP lounge i loungen, där man måste visa BC.se tag för att komma in :D

Ni som är ex-ARN får gärna ta bilder åt oss ex-CPH:are...
 
Toppen