Senaste nytt

BusinessClass.se hörna i SAS lounge Arlanda terminal 5

A380*G

Medlem
Nu är det inte bordsallokeringen i sig som är det viktigaste utan att en VD även tar sig tid med enstaka kunder ibland.
De flesta av oss är inte EBP. Själv själv flög jag tex ihop EBG två år i rad där mer än 60 av se 70 tusen poäng som krävdes kom från andra bolag, främst LH. Har alltså ingen som helst lojalitet mot SK, men en liten gest som denna kan göra att jag kanske väljer SK i en 50/50-situation.
Dessutom kan jag inte tänka mig att det är VD själv som driver detta om det skulle bli något. Han läser brevet på två min och sedan delegeras det x antal steg i organisationen.
 

Traveller

Medlem
Vänner! SVARET HAR KOMMIT!
Då kan jag med glädje berätta att ett mycket trevligt svar har kommit från Rickard Gustafsson, VD SAS, med anledning av mitt mail till honom. Nedan finner ni hela svaret:

Bäste Michael,

Tack för ditt mail och din idé.

Det är som du själv skriver ”en rätt bra och trevlig idé” du kommer med. Vi har diskuterat den internt
och vår VP Product Management and Development ,Xxxxxxx Xxxxxxx, kommer att kontakta dig inom kort för en fördjupad diskussion.

Mvh

Rickard


Givetvis återkommer jag i forumet med information då jag fått samtalet och haft diskussionen.
 

Traveller

Medlem
F*n vad roligt det är när man kan känna engagemanget hos er andra medlemmar. Tack för uppmärksamheten och supporten. Sista "milen" skall dock springas men det andas ju förhoppning.

----------------------------------------------------------------

Vänner! SVARET HAR KOMMIT!
Då kan jag med glädje berätta att ett mycket trevligt svar har kommit från Rickard Gustafsson, VD SAS, med anledning av mitt mail till honom. Nedan finner ni hela svaret:

Bäste Michael,

Tack för ditt mail och din idé.

Det är som du själv skriver ”en rätt bra och trevlig idé” du kommer med. Vi har diskuterat den internt
och vår VP Product Management and Development ,Xxxxxxx Xxxxxxx, kommer att kontakta dig inom kort för en fördjupad diskussion.

Mvh

Rickard


Givetvis återkommer jag i forumet med information då jag fått samtalet och haft diskussionen.
 
Toppen