Senaste nytt

BusinessClass.se flyttar in i SAS lounger

Dr. Miles

Expert
<blockquote><strong>agehall;102128 wrote:</strong> Man borde ju även få handla i Stockholm då nästa destination är icke-eu, eller?</blockquote>
Ja, det stämmer.
 

agehall

Medlem
Teoretiskt kan du få med dig tre liter från Oslo; Taxfree på ARN, dutyfree on arrival i OSL och sedan en liter i vanlig taxfree.<br />
<br />
Men då får du ju förtulla det hela när du kommer till danmark då. ;)
 

Malu

Medlem
<blockquote><strong>agehall;102181 wrote:</strong> Teoretiskt kan du få med dig tre liter från Oslo; Taxfree på ARN, dutyfree on arrival i OSL och sedan en liter i vanlig taxfree.<br />
<br />
Men då får du ju förtulla det hela när du kommer till danmark då. ;)</blockquote>
<br />
Glöm inte en liter SAS-wiskey för 100:- ombord på ARN-OSL... ;)
 

Bryant

Medlem
<blockquote><strong>agehall;102181 wrote:</strong> Teoretiskt kan du få med dig tre liter från Oslo; Taxfree på ARN, dutyfree on arrival i OSL och sedan en liter i vanlig taxfree.<br />
<br />
Men då får du ju förtulla det hela när du kommer till danmark då. ;)</blockquote>
<br />
Teoretiskt kan man handla hur mycket som helst på ARN eftersom de inte tar ansvar för om du går på rött eller grönt på destinationen. Om du inte vill släpa på allt så finns det ju boxar på ARN...
 

Traveller

Medlem
Var i dag i loungen på ARN T5 och fick sedvanlig kram av flickorna. Tänkte jag skulle kolla vad som som arbetar i loungen känner till om vår aktivitet så jag frågade dom två tjänstgörande bakom disken om dom känner till BusinessClass.se och att vi skall ha egen plats där. Svaret var "näää, det vet vi inget om, vad är det"? Men, här fanns också SAS Product Manager - Lounge SAS Ground handling Anne-Grete på armlängsavstånd och hörde min fråga. Svaret blev, till kollegor och mig, "Jo det känner jag till men har inte informat ännu". Men nu känner personalen på ARN T5 till vår invigningsresa samt vad som kommer hända och hur engagemanget kommer se ut...
 

jumbooze

Medlem
Loungerun har nu trillat nedanför nyhetshorisonten och lämnat förstasidan, ska vi bumpa den då det drar ihop sig? .
 
Toppen