Senaste nytt

BusinessClass.se flyttar in i SAS lounger

agehall

Medlem
<blockquote><strong>Dr. Miles;101755 wrote:</strong> Vi kan tipsa någon att man inte behöver använda statens kreditkort för att köpa Toblerone. <br />
Man kan handla Toblerone med <a href="http://www.sas.se/erbjudanden/SAS-shopping/" rel="nofollow">EuroBonus poäng</a>. :D</blockquote>
<br />
Enbart om han sitter framför mig och <strong>FruAgehall</strong>. Annars har vi redan tömt BoB-vagnen på både Gott &amp; Blandat och turkisk peppar.<br />
<br />
Which reminds me - jag måste ta och lägga upp lite bilder från vår PVG-resa. har lite roliga historier...
 

jumbooze

Medlem
<blockquote><strong>agehall;101757 wrote:</strong> Which reminds me - jag måste ta och lägga upp lite bilder från vår PVG-resa. har lite roliga historier...</blockquote>
<br />
Vår = agehall och FruAgehall eller var Juholt med på resan?
 

agehall

Medlem
<blockquote><strong>jumbooze;101761 wrote:</strong> Vår = agehall och FruAgehall eller var Juholt med på resan?</blockquote>
<br />
Hmm, Juholt kanske var med - det skulle förklara varför väskan var så j-vla tung. Annars var det jag och <strong>FruAgehall</strong> som hade biljetter.
 

Traveller

Medlem
Tycker det är riktigt roligt att vi fick till detta och att SAS ställt upp. Med tanke på intresset på den tråd där jag postade denna idé så finns ju underlag för något gott. Ser fram emot rundtur och invigningar.<br />
<br />
Hälsningar från Key West<br />
Michael
 

jumbooze

Medlem
<blockquote><strong>agehall;101711 wrote:</strong> Vi får väl handla egen annars - vi ska ju till OSL, så vi får ju köpa taxfree!</blockquote>
Får man på en resa via OSL handla taxfree? <br />
Trodde det räknades som EU-EU när man bara som vi "mellanlandar" i OSL.
 

Dr. Miles

Expert
<blockquote><strong>jumbooze;101955 wrote:</strong> Får man på en resa via OSL handla taxfree? <br />
Trodde det räknades som EU-EU när man bara som vi "mellanlandar" i OSL.</blockquote>
Man får handla taxfree även när man byter plan i icke-EU land.
 

pep

Medlem
Tak til <strong>Traveller</strong> og til redaktionen og andre for dette vidunderlige initiativ ! Jeg haaber inderligt at hjoernet/pladserne vil blive respekteret af andre saa vi har klar fortrinsret til at moedes og sludre. Jeg har ved tilfaeldighed moedt et par jer tidligere. Det var fantastisk! Taenk, man er ikke alene om at dele denne dybe, fuldblods interesse :)
 

agehall

Medlem
<blockquote><strong>Dr. Miles;101956 wrote:</strong> Man får handla taxfree även när man byter plan i icke-EU land.</blockquote>
<br />
Man borde ju även få handla i Stockholm då nästa destination är icke-eu, eller?
 
Toppen