Senaste nytt

BusinessClass.se firar idag ett år

henrik l

Medlem
Jag har haft ett FF-intresse länge och häcklats av mina vänner för det. Men vad gäller Internetforum hade jag inte lyckats ramla in på Flyer Talk eller motsvarande,utan gödslade lite pengar på ett Amerikanskt nyhetsbrev som fick mig att bli BA-fan. Sedan tipsade en kompis mig om BC.se i juni förra året och resten är historia skulle man väl kunna säga:)<br />
<br />
Ser att jag snittar på 2,71 inlägg per dag och ser att jag ligger 11:a på listan över totala inlägg,i hård kamp med rob74, stewigriffin och A380*G. Men vi brukar växla placeringar beroende på dagsform:D Helt klart kan säga att på ett sätt har BC.se förändrat mitt liv. Har sagt det förut men upprepar det. Drömde en gång om att få flyga F en gång i livet. Nu har jag gjort det två gånger. Planerna för 3 ben i F sommaren 2013 är klara och jag har lösa planer för ytterligare 3-4 ben 2014, där SQ suites ingår:D Och då har jag inte räknat in eventuella uppgraderingar med BA, eller 2-4-1 vouchern. <br />
<br />
Så jag har gått från F en gång i livet till åtminstone 2 gånger per år, tack vare BC.se. <br />
<br />
En en gång, ett megatack för detta initiativ
 

Kricka

Medlem
Grattis på ettårsdagen från Hotel Minsk, Minsk, Vitryssland !<br />
Tyvärr kunde jag inte vara med på Monks denna gång..
 

erc

Medlem
Hittade hit efter att ha följt en rekommendation från bortabra.se. Med undantag för barnafödslar har jag sedan dess besökt sidan snudd på dagligen. Tar mer än jag får, men ser fram emot att kunna bidra med mer!
 

Ricci

Medlem
Tja...<br />
<br />
Ett stort grattis/tack till grabbarna bakom BC, men också till alla medlemmar som gör innehållet "rikare".....<br />
<br />
Ett stort tack till alla på sidan då jag hittat "hem" med min nördighet gällande flyg.....
 

agehall

Medlem
<blockquote><strong>Kricka;72396 wrote:</strong> Tyvärr kunde jag inte vara med på Monks denna gång..</blockquote>
<br />
Vi saknade dig! Du får se till att dyka upp nästa gång!
 

nilsson

Medlem
<blockquote>Utöver några få länder i centrala Afrika har vi haft besök från i stort sett alla världens hörn</blockquote>
<br />
Har inte Agehall gjort sitt jobb ordentligt!
 

Matsson

Medlem
Stort tack för detta eminenta forum, sparar säkert minst 50 000 per år på allt jag lärt mej. Har man stor familj att bjuda på ett antal resor årligen känns det nästan läge att betala provision till Aho m.fl.
 

rvarttinen

Medlem
Läst om BC.se i Di för drygt ett år sedan... kollade in och resten, ja, det är histora. <br />
<br />
Villta tilfället att gratta och tacka för ett bra, kul, intressant och inspirerande forum! Stort tack! <br />
<br />
Kunde tyvärr inte delta igår på Monks, men tänker delta så ofta det går fortsatt.
 

Dr. Miles

Expert
<blockquote><strong>Matsson;72513 wrote:</strong> Stort tack för detta eminenta forum, sparar säkert minst 50 000 per år på allt jag lärt mej. Har man stor familj att bjuda på ett antal resor årligen känns det nästan läge att betala provision till Aho m.fl.</blockquote>
Det räcker att bjuda mig 1 Tea point(en kopp te). ;)
 
Toppen