Senaste nytt

BusinessClass.se firar 6 år!

Dr. Miles

Expert
6:e april 2011 var det datumet BusinessClass grundare, Martin, Jacob, Alex, Gustav och Robbie lanserade betaversion av BusinessClass.se.

Screenshot20170411 01 BC.png


BusinessClass Beta lanserad - bli medlem! - BusinessClass.se

Jag blev medlem den 11:e april 2011, alltså idag är exakt 6 år sedan.
Jag har varit borta från forumet ca 3 månaders tid och jag tycker att jag ger mig en chans till att återvända till forumet.

Min vilja att hjälpa andra kommer från min farfar. "Var en bra människa och hjälpa andra som behöver hjälp".
Därför mitt motto är "Pay it forward". (Det finns en film om detta: Pay it forward - Gi det videre (2000) - IMDb )
När jag har fått hjälp av andra, hjälper andra (utöver den personen som har hjälpt mig).
Därför vill jag säga, en stor tack till alla som bidrar och hjälper andra.
Vår styrka är just att hjälpa varandra trots att många av oss har aldrig träffat.

Dagens koncept av första sidan må vara ekonomisk vinning men syftet med forumet har aldrig varit så. (även om Martin försökte att få annonser för att kunna bära kostnader)
Martin och Jacob ville skapa ett mötesplats där alla hjälper med varandra om resande. Det lyckades dem
Så bry er inte så mycket om vad som skrivs/visas på första sidan. Det är inte där vår stryka finns.

Ha en bra dag och glad påsk!

Med vänlig hälsning
Dr. Miles
 
Toppen