Senaste nytt

BusinessClass Loungehörna Stockholm Arlanda

Sitter här i hörnan... Med tre andra... ...tysta män... Funderar på hur man vet vem som är medlem eller inte.....
Det kan vara en bra ide att lägga till en funktion i BC.se appen: geotag tilsammans med att kolla upp mot tråden om flygningar/loungebesök. Likt Ba97 kalendern. Dock det kan vara lättare att automatisera och förverkliga funktionen i appen än att få fram en kalender.
 

Hall

Medlem
Det kan vara en bra ide att lägga till en funktion i BC.se appen: geotag tilsammans med att kolla upp mot tråden om flygningar/loungebesök. Likt Ba97 kalendern. Dock det kan vara lättare att automatisera och förverkliga funktionen i appen än att få fram en kalender.

Bra idé!

Sitter själv bredvid skålen nu och det finns en tag kvar. Jag frågade vid entréen och de hittade inga reserver men lovade att fylla på om de kom fram.
 

agehall

Medlem
Kan man inte bara fråga bordsgrannarna? :p Möjligt att jag framstår som väldigt gammalmodig nu...;)

Menar du att vi måste prata med folk!? Det är ju så 1800-tal. Numera ska de ju ha en RFID-tag som gör att jag automatiskt kommer till deras facebook-sida så vi kan chatta med varandra där.
 
Toppen