BusinessClass Loungehörna Oslo Gardermoen

Diskussion i 'BusinessClass.se' startad av Martin Björnström, 21 Januari 2013.

1. BusinessClass.se Loungehörna OSL

Plats: SAS Scandinavian Lounge OSL
    Datum: 2013-01-19 klockan 12.00
    Händelse: Invigning av BusinessClass.se Loungehörna

Nu är BusinessClass.se loungehörnan inuti SAS Scandinavian Lounge (längst in i Business Class loungen) öppnad med ett eget bord. Våra bagagetaggar finns att hämta kostnadsfritt i en skål på bordet - bär dom stolt på ditt handbagage för att markera att du tillhör landets medveta resenärer.

Den här tråden är till för att berätta när du kommer vara där eller då du är där. På så sätt kan mötas och diskutera, ha trevligt eller äta en bit mat tillsammans.

Glöm inte att gilla vår Facebook sida för Meeting Point OSL:
    https://www.facebook.com/MeetingPointOSL

Foto: JonasC

DSC_0782.jpg

Loungehörnan är placerad längst in till vänster med en TV. På bilden: Michael Wallon (Traveller) som är intitiativtagare, Shigeru (Dr Miles), Gustav (Gnopps) och Martin (Bjornstrom) från BusinessClass.se.

DSC_0780.jpg

Nästan hela BusinessClass.se gänget som flög ARN-OSL-CPH-ARN (vissa även från GOT och HEL) för att inviga lounger över hela Skandinavien på en dag. En SAS Boeing 737 i mitten.

Bifogade filer:

7 personer gillar detta.
  2. Våra vänner på FlyPrat i Norge är självklart lika välkomna till loungehörnan på deras hemmaplan - hälsa dom välkomna här:
    Lounge"hjørne" på OSL - Flyprat

3. Flyprat är inte sugna på att bli "Businessclass.no"? ^^

4. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    "Se Businessclass" låter/ser bättre ut än "No Businessclass"

5 personer gillar detta.
  5. Johannes

Johannes Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kommer vara här på torsdag flyger till GOT 13.30 -Gästar gärna en från runt kl 12.

6. Jerka

Jerka Medlem

Land:
    Norge Norge
    Är där BC taggar i OSL också?

7. Japp, vi lämnde 100 stycken där i lördags och dom har ytterligare 100 stycken i lager.

8. Johannes

Johannes Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sitter just nu mitt emot hörnan på OSL, vid bordet, roll-upen kvar men inga taggar syns.

9. Jerka

Jerka Medlem

Land:
    Norge Norge
    Var här igår och bordet var fullt men inga taggar.. dock hade de hade i receptionen på begäran.. De var visst tvungna att ta undan dem från bordet då de bara försvann.. "Jasså, du är sån du.." var responsen när jag frågade om de hade taggar kvar.. hehe. Ja, jag är sån jag :)

1 person likes this.
  10. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Var där nyss, det fanns inga tagar på bordet så jag borde ha frågat.
    Känner mig hyfsat medveten men har inte lyckats få tag på någon BC tagg ännu.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!