Senaste nytt

BusinessClass Loungehörna Köpenhamn Kastrup (CPH)

Agö

Medlem
Hälsningar från hörnan där jag nu ska spendera ett par timmar. Ett par från Vestlandet gör mig sällskap. Inga taggar, ska snacka med värdinnorna!
 

pep

Medlem
Vi har beställt nya skyltar, bordsflaggor, nya roll-ups och idag även gästböcker. Angående taggarna får du gärna hitta en billigare leverantör, har du sett våra mini-taggar?.................

Godt ord igen! Jeg skal kontakte dig. Men hvis det allerede kører fint nu er der måske ingen grund. For mange kokke kan fordærve maden. Og, jeg vil jo nødigt gøre en Bjørnstrøm en bjørnetjeneste....Alligevel vil jeg gerne forhøre mig lokalt. Vi kunne måske få en anden type. Reklame-pen, slipsnål, broche, metal-dørskilt, eller lignende? En billig løsning til de elendige pap-bordskilte i de 3 lounger kunne være at lave klistermærker (stickers) som vi sætter fast på bordpladen. F.eks. 3 stykker placeret symmetrisk midt på glaspladen udgørende en trekant så vi:
1) Slår et slag for treenigheden (Sv, No, Dk).
2) Det kan da læses fra alle sider.
3) Trekanten har deudover en advarende funktion så alle uindvidede næppe vil sætte sig der. :rolleyes:
 
Last edited:

Traveller

Medlem
Sitter i CPH BC meeting point nu. Håller på att lösa problemet med skål & taggar... Skulle gjorts i måndags men stressen sabbade det..
 

Traveller

Medlem
Joshua sitter vid bordet och tog just en tag från nya skålen. . image.jpg
 
Toppen