Senaste nytt

BusinessClass i ny skepnad

intuition

Medlem
...Jag tycker det är viktigt att upprepa att det som man ser på webben nu är inte en slutprodukt. Det är, som tidigare nämnts bara en mellanfas på en komplett ny design, som skal upplevas som mer modern, mer premium och ja, mer genomarbetat.
Ja, men vad betyder det? Jag menar inte att vara ohyfsad, men det inlägget är ju mest snömos. Det enda konkreta du skriver är att du personligen saknar det orangea. Inte ett enda ord om som adresserar en enda av de negativa synpunkterna eller ens antyder att någon liten del av kritiken gått fram.


Döm inte ut oss på det som är här nu, men på det som kommer...
Det enda konkreta jag har att bedöma är det jag ser här och nu. Varför ska man inte bedöma sajten baserat på det?
Det har gjorts en radikal ändring och jag tycker sajten har blivit sämre. Det enda som utlovas är ytterligare förändringar. Min ståndpunkt kan inte bli något annat än att mer av samma sak inte kommer att förbättra.
 

Pho

Medlem
Hej. Bra att det finns liv i den här tråden. Jag tycker det är viktigt att upprepa att det som man ser på webben nu är inte en slutprodukt. Det är, som tidigare nämnts bara en mellanfas på en komplett ny design, som skal upplevas som mer modern, mer premium och ja, mer genomarbetat.

Det ska sägas att arbetet inte har varit så mycket fokuserat på denna mellan fas och att det har i huvudsak varit fokuserat på den slutliga produkten som skal lanseras under Q1. Utformningen av denna mellanfasen har skapat reaktioner, man vi har också feedback från medlemmar som är nöjda.

Men om detta bara är en mellanfas, som ni inte ens har fokuserat så mycket på, varför i hela friden lansera den då???? Hade det inte varit bättre att vänta tills ni hade mer kött på benen och lanserat något ni arbetat igenom och kände er nöjda med?
Som det är nu, framstår det ju som att vi är ett gäng försöksråttor (nästan som SAS ständiga förändringar av EB programmet :)
 

johhenrik

Medlem
Min känsla och åsikt efter att kört sajten nu i 2 veckor med nya designen. När ni lanserade på Vinterfesten så tyckte jag det funkade bra. Roll-ups etc gjorde sig riktigt bra och kändes premium. Tyvärr förmedlar inte sajten det alls. Det svarta är inte svart nog, utan lite smådisigt svart. Och temat känns som ett isärdraget mobile theme. Det svåra med svart på en datorskärm är att det också är den svåraste färgen att visa. Jag har trots allt en IPS-skärm, men ändå är det lite dassigt helt enkelt. Ser ännu sämre ut på min laptop.

Men, ert "analoga" tema, som man märkte av tyckte jag funkade, så om de lyckas förmedla det till webben ska det nog bli bra, men nu är det rätt billigt.
 
  • Gilla
Reactions: WTP
Jag tycker det flyter bra, är hyfsat lättnavigerat men saknar ändå 'det glada' BC i Orange.
Svart känns bara deprimerande men det är väl så samhället ska vara. Svart, grått, vitt och modernt.

Innehållet är dock det väsentliga så det är väl som det är. Tänkte bara delge vad jag tycker.
 

Camorra

Medlem
Jeg likte det gamle designet mye bedre enn dette nye. Det er både kjedelig og monontont. Også det at dere nå har reklame øverst på forsiden er kroken på døren for min del, så nå blir det andre reisesider og forum jeg går for. Dette blir bare for dumt.
 
Toppen