BusinessClass öppnar Restaurangforum

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av Martin Björnström, 29 Maj 2015.

1. BusinessClass Restaurangforum - nyhet!

BusinessClass öppnar idag ett nytt Restaurangforum där du kan hitta allt i från tips på bästa affärslunchen i Stockholm, Michelinkrogar som inte kostar en förmögenhet till bartips i Charleston, South Carolina. BusinessClass medlemmar reser över hela världen - dagligen. God mat och dryck är något som ligger varmt om hjärtat och det finns en hel…

Se hela inlägget

Agö gillar detta.
  2. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Trevligt, det har jag saknat här. Har frågat i diverse andra forum några ggr då jag har letat efter rätt sorts restaurang på "bortaplan".

Martin Björnström gillar detta.
  3. Perfekt då mina absoluta nörd-ämnen är mat och flyg. Hoppas jag kan tillföra nått med mina 180hp Mat- och måltidskunskap :)

Martin Björnström gillar detta.
  4. Voyageur

Voyageur Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Mycket trevligt initiativ! För att inte säga något som troligtvis kommer fylla en bra funktion på BC. Har själv ett gediget förflutet (och även närvarande) inom området och blandar därför resor med kulinariska upplevelser, vare sig det är grillad kyckling på gatan i HKG eller sushi för 2000kr i Tokyos tunnelbana ;)

Extra kul att fler och fler flygbolag även börjat närma sig åter restaurangkvslite och känsla i C & F så det blir dubbla upplevelser!

Martin Björnström och Agö gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!