Business till Australien med stopover i Bangkok

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av wine, 14 Mars 2013.

1. wine

wine Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    hej

vilken fantastiskt bra och informativ sida detta är.

undrar om någon kan ge mig ett bra tips på en businessbiljett deal från skandinavien till australien med stay over bangkok
    avresa april 2013 .

2. 1 person likes this.
  3. British Airways lägsta pris just nu som är 38 000kr tillåter stop over i BKK. Tyvärr är jag väldigt osäker just nu hur British Airways flyger till Australien om det enbart är via SIN eller fortfarande att BA9/10 via BKK kör vidare eller om allt nu är BA15/16 via SIN.

SAS har ett pris runt 32 000kr där routing är via SIN från CPH med Singapore Air. Ett alternativ är en billig resa mellan SIN-BKK, så detta pris tillåter stopover.

Thai har kanske några resbyråpriser som är bra, men inte publika

4. wine

wine Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    den biljetten brukar jag ta men skulle vilja prova något annat

kanske skulle man kunna utnyttja dealen med tk till bangkok och sedan köpa en separat biljett bangkok-malbourne eller sydney i businessclass.

5. Business class biljett mellan Bangkok och Melbourne T/R kostar ca 18.800 SEK inkl. skatter med THAI eller Qantas/Emirates kombo.

6. TheEagle

TheEagle Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    SQ har en del platser kvar i april för ca 32.000 kr men då är det SIN och inte BKK som gäller. Dessutom kan man mot tillägg flyga via andra ställen än direkt till SYD.

7. wine

wine Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    australien avresa från europa och ett stop over i bangkok

hej

det finns alltid så många bra tips här som jag ofta lyckas utnyttja nu senast bokade jag en buenos-sydney med aerolineas.

nu har jag en resa som jag måste göra med avresa från europa ie vilken flygplats som helst med en bra businessdeal

avresa 19 el 20 april till melbourne eller sydney och hemresa 24 eller 25 april med 2-3 dagars stop over i bangkok.

hoppas någon har ett bra förslag.

8. Hej wine
    Du behöver inte starta en tråd om samma ämne.
    Jag har flyttat ditt inlägg till befintlig tråd.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!