Business med Aer Lingus, någon som testat? Bonusresa

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av Andreas Palmgren, 4 Januari 2016.

1. Andreas Palmgren

Andreas Palmgren Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej,

Sökte businessaward hem från Los Angeles den 23 Maj och kom över en biljett LAX-DUB-FRA-GOT på uniteds hemsida. Någon som testat denna businessprodukt? Läste att dem skulle börja uppgradera produkten under 2015.

Ett annat frågetecken som slog mig var att Aer Lingus ej ingår i Star Alliance? Hur kommer det sig att den kommer upp på uniteds hemsida?

Bifogade filer:

2. Ja, Aer Lingus (EI) är inte Star Alliance medlem. De är United MileagePlus partner.
    Airline Partners and Global Alliances | United Airlines

Om du använder United MileagePlus miles kan du välja Aer Lingus flight. Men om du tänker att använda t ex SAS EuroBonus poäng, kan du inte välja Aer Lingus flight.

Därför skrev jag extra påminnelse i min guide.
    [Tips] Söka tillgänglighet av Star Alliance bonusresa på Uniteds webbsida | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor

3. Andreas Palmgren

Andreas Palmgren Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för det :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!